Data

De heilige graal

Data is de sleutel naar uw klant. In het ideale geval beschikt een bedrijf over alle te verzamelen data (historisch, actueel, gestructureerd en ongestructureerd) en loopt er een relevante, intelligente analyse over deze data. Hiermee ziet de marketeer precies wie, wat, waar en op welk moment doet. En kan voorspellen welk gedrag de klant gaat vertonen. Het is met die informatie dat hij realtime en relevant kan targeten: de heilige graal. 

 

1001 aanknopingspunten

24/7 actueel

Prisma Direct is een van de weinige bedrijven in Nederland die deze heilige graal kan leveren. Wij combineren klassieke CRM-data, data vanuit sociale media en gedrags- en behoeftedata (voorkeuren, locaties etc.). Deze datastromen voegen we samen. Bijzonder slim ingerichte data-analyse software levert een voortdurend geactualiseerd totaalbeeld. 

Zo geven wij klanten een gezicht. We laten zien wat ze willen, wanneer ze het willen en via welke kanaal ze dit het liefst aangereikt krijgen. The sky is the limit: de data biedt uw marketingafdeling 1001 aanknopingspunten voor relevante acties en aanpassingen – die zich vervolgens ook weer laten meten. Een schitterend spel, marketing zoals het bedoeld is.

 

Permanente customer journey

Wie goed oplet, ziet dat we het tijdperk van de marketingcampagne voorbij zijn. Beter spreken we van een permanente customer journey, waarbij elke afslag weer tot een nieuwe journey, met nieuwe kansen leidt. Dat is de kracht van onze unieke data-propositie.