Fulfilment

U bestelt uw giftcards, lidmaatschapspassen of loyaliteitskaarten en wil daar zo snel mogelijk, soms al binnen 24 uur, over beschikken. Vaak gaan deze bestellingen vergezeld van gepersonaliseerde brieven, wenskaarten, andersoortige dragers etc. Bestellingen vinden plaats via ons speciaal daarvoor ontwikkelde secure platform of via de door de klant ingerichte websites die met slimme koppelingen weer communiceren met ons geautomatiseerde ordersysteem. 

Belangrijk voor u dat zaken grondig, met de gewenste kwaliteit, in een beveiligde omgeving en zo snel mogelijk aan uw klanten worden uitgeleverd.  Prisma hanteert hiervoor de laatste en veelal innovatieve productie en Warehousing Management oplossingen, een sluitend Inventory Management, en Just-in-Time Delivery protocol. Wij vatten dit samen in: Secure Packaging & Fulfilment. Om hier grensverleggend en vooruitstrevend te kunnen zijn optimaliseren wij doorlopend de diverse onderdelen uit het proces. De bekende "Hands-on" mentaliteit completeert het geheel. Het is onze manier om te garanderen dat uw kaarten naar de juiste persoon gaan en wel zo snel mogelijk nadat de kaart(en) besteld zijn. De beste en vaak "talor made" aangepaste machines, zowel als de hoge capaciteit daarvan, de slimme software en toegewijde operators staan garant voor een optimale fulfilment. Dit alles borgt een ideale combinatie van kwaliteit, accuratesse en het vereiste hoge reactievermogen. U besteld, wij produceren en distribueren. Vele (A)merken zijn u al voorgegaan. Wilt u de fulfilment en distributie ook eindelijk eens duurzaam goed geregeld hebben? Neem contact op met een van onze adviseurs, zij hebben gegarandeerd de passende oplossing voor u.